Regulamin świadczenia usług dietetycznych drogą elektroniczną
§1 Postanowienia ogólne
- Sklep internetowy dostępny pod adresem internetowym www.dietetykwiniarek.pl, prowadzony jest przez Katarzynę Winiarek prowadzącą działalność gospodarczą pod nazwą Centrum Dietetyki Katarzyna Winiarek, ul. Witosa 3/16, 42-224 Częstochowa, NIP: 5732778210, REGON: 364869374 , telefon 884-033-711, email: dietetyk.winiarek@gmail.com.
- Dane kontaktowe: adres pocztowy: ul. Witosa 3/16, 42-224 Częstochowa, adres poczty elektronicznej: dietetyk.winiarek@gmail.com, numer telefonu: 884-033-711.
- Niniejszy Regulamin jest regulaminem, o którym mowa w art. 8 ustawy z dnia 18 lipca 2002 r. o świadczeniu usług drogą elektroniczną (Dz. U. z 2019r. poz. 123)
- Ilekroć w niniejszym Regulaminie użyte są wymienione poniżej terminy należy przez nie rozumieć: Regulamin- niniejszy regulamin określający ogólne warunki sprzedaży, w szczególności zasady dokonywania rejestracji i korzystania z konta w ramach sklepu internetowego, warunki i zasady zawierania za pośrednictwem Sklepu internetowego umów sprzedaży towarów znajdujących się w asortymencie Sklepu internetowego, zasady wykonywania tych umów oraz zasady postępowania reklamacyjnego oraz zasady świadczenia usług drogą elektroniczną w ramach Sklepu internetowego. Sklep internetowy – serwis internetowy dostępny pod adresem www.dietetykwiniarek.pl za pośrednictwem którego Klient może składać zamówienia. Sprzedawca – Katarzyna Winiarek prowadząca działalność gospodarczą pod nazwą Centrum Dietetyki Katarzyna Winiarek, Częstochowa 42-224, ul. Witosa 3/16, NIP: 5732778210, REGON: 364869374 , telefon 884-033-711, email: dietetyk.winiarek@gmail.com. Klient – osoba fizyczna, osoba prawna lub jednostka organizacyjna nieposiadająca osobowości prawnej, ale posiadająca zdolność prawną, korzystająca ze Sklepu Internetowego w szczególności, która na zasadach określonych w niniejszym Regulaminie składa zamówienie za pośrednictwem Sklepu internetowego. Konsument – Klient będący osobą fizyczną, korzystający za Sklepu Internetowego, w tym w szczególności dokonujący zakupów, w celu niezwiązanym bezpośrednio z jego działalnością gospodarczą lub zawodową. Zamówienie – oświadczenie woli Klienta, określające rodzaj i ilość usług znajdujących się w asortymencie Sklepu internetowego w chwili składania zamówienia, sposób zapłaty, sposób dostarczenia usług, miejsce wydania usług oraz dane Klienta, składane za pomocą Formularza Zamówienia i zmierzające bezpośrednio do zawarcia umowy sprzedaży. Czas realizacji zamówienia – liczba dni roboczych, w których Sprzedawca przygotuje i wyśle zamówienie złożone przez Klienta w Sklepie internetowym. Dni robocze – dni tygodnia od poniedziałku do piątku z wyłączeniem dni ustawowo wolnych od pracy. Formularz zamówienia – interaktywny formularz dostępny w Sklepie internetowym umożliwiający złożenie Zamówienia, w szczególności poprzez dodanie Produktów do Koszyka oraz określenie warunków Umowy Sprzedaży, w tym sposobu dostawy i płatności. Koszyk – funkcjonalność Sklepu Internetowego umożliwiająca wyświetlenie wybranych przez Klienta produktów do zakupu, a także wprowadzenie i modyfikację danych zamówienia takich jak: liczba produktów, adres dostawy, dane do faktury, sposób dostawy, formy płatności. Konto Klienta – konto Klienta pozwalające na korzystanie ze Sklepu Internetowego. K.c. – Ustawa z dnia 23 kwietnia 1964 r. Kodeks cywilny (Dz.U. 2018 poz. 1025 t.j. z dnia 2018.05.29 ze zm.). RODO – Rozporządzenie Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE.
- Do przeglądania stron internetowych Sklepu Internetowego w tym przeglądania asortymentu Sklepu Internetowego oraz składania zamówień, niezbędne jest: posiadanie przeglądarki internetowej typu Internet Explorer, Microsoft Edge, Google Chrome, Mozilla Firefox, Opera lub Safari w aktualnej wersji;
- Przeglądanie asortymentu Sklepu Internetowego nie wymaga rejestracji. Składanie zamówień przez Klienta na produkty znajdujące się w asortymencie Sklepu Internetowego możliwe jest po zarejestrowaniu lub po podaniu niezbędnych danych osobowych i adresowych umożliwiających realizację zamówienia bez dokonywania rejestracji.
- Klient, korzystający ze Sklepu Internetowego zobowiązany jest do korzystania ze Sklepu zgodnie z obowiązującymi przepisami, postanowieniami przedmiotowego Regulaminu oraz z poszanowaniem dobrych obyczajów i dóbr osobistych innych podmiotów.
- Klient powinien korzystać ze Sklepu internetowego w sposób nieuciążliwy dla innych klientów oraz dla Sprzedawcy.
- Zabronione jest dostarczanie przez Klienta treści bezprawnych oraz działanie polegające na rozsyłaniu lub umieszczaniu w ramach Sklepu internetowego niezamówionej informacji handlowej (spam), prowadzenie na stronach internetowych Sklepu Internetowego jakiejkolwiek działalności komercyjnej, reklamowej lub promocyjnej.
- Zabronione jest przez Klienta korzystanie ze sklepu internetowego w sposób zakłócający jego funkcjonowanie, w szczególności poprzez użycie określonych urządzeń lub oprogramowania.
- Klienci sklepu mogą uzyskać dostęp do niniejszego Regulaminu za pośrednictwem strony https://dietetykwiniarek.pl/regulamin-swiadczenia-uslug-dietetycznych-droga-elektroniczna/, pobrać go oraz sporządzić jego wydruk.
§2. Rejestracja i logowanie
- Sprzedawca świadczy drogą elektroniczną usługi w zakresie umożliwienia Klientom założenia i korzystania z Konta Klienta na stronie internetowej Sklepu internetowego.
- Rejestracja konta w Sklepie jest opcjonalna. Klient może złożyć zamówienie bez dokonania rejestracji w Sklepie, po zapoznaniu się z niniejszym Regulaminem i jego akceptacji.
- Konto klienta umożliwia korzystanie z funkcjonalności Sklepu Internetowego po zalogowaniu, w tym do:
• wprowadzania, edytowania lub usuwania danych,
• składania zamówień z wykorzystaniem wprowadzonych przez Klienta danych;
• tworzenia listy zakupów;
• przeglądania historii zamówień;
• zamówienia i rezygnacji z zamówienia newslettera;
• korzystania z kodów rabatowych;
• dokonywania płatności za zamówienia przy odbiorze. - Klient może zarejestrować zarejestrować Konto Klienta podczas składania zamówienia za pośrednictwem Sklepu internetowego.
- Zarejestrowanie Konta Klienta w Sklepie internetowym wymaga wypełnienia formularza rejestracyjnego. Warunkiem rejestracji jest wyrażenie zgody na treść Regulaminu oraz podanie danych osobowych oznaczonych jako obowiązkowe.
- Konto jest zabezpieczone hasłem nadawanym indywidualnie przez Klienta.
- W celu dokonania rejestracji Konta Klienta wymagane jest zapoznanie się i zaakceptowanie przez Klienta niniejszego regulaminu, a także wyrażenie przez Klienta zgody na przetwarzanie jego danych osobowych podanych podczas rejestracji, oznaczonych jako obligatoryjne. Podanie danych oznaczonych jako obligatoryjne jest niezbędne do założenia Konta Klienta, realizacji i obsługi zamówień złożonych w Sklepie internetowym za pośrednictwem Konta, a także prawidłowej realizacji usług świadczonych drogą elektroniczną. Podanie danych oznaczonych jako obligatoryjne jest dobrowolne, jednakże konieczne w celu założenia Konta Klienta.
- Po wypełnieniu i przesłaniu formularza rejestracyjnego przez Klienta, na podany przez Klienta adres poczty elektronicznej, przesyłane zostanie potwierdzenie dokonania rejestracji. Z tą chwilą Umowa o świadczenie usług drogą elektroniczną w zakresie umożliwienia Klientowi założenia i korzystania z Konta Klienta na stronie internetowej Sklepu internetowego zostaje zawarta, zaś proces rejestracji zostaje zakończony.
- Rejestracja w Sklepie Internetowym jest nieodpłatna i świadczona przez czas nieokreślony.
- Klient może zrezygnować z prowadzenia konta w Sklepie Internetowym i zażądać jego usunięcia w każdym czasie. W celu usunięcia konta Klienta ze Sklepu Internetowego należy skontaktować się telefonicznie pod nr telefonu 884-033-711 bądź e-mailowo dietetyk.winiarek@gmail.com lub przez. Usunięcie konta następuje niezwłocznie i oznacza rozwiązanie przez Klienta umowy o świadczenie usług drogą elektroniczną, której przedmiotem jest prowadzenie konta Klienta.
- Klient może zostać pozbawiony konta lub Sprzedawca może ograniczyć jego dostęp do zasobów Sklepu, w trybie natychmiastowym, w przypadku naruszenia przez Klienta Regulaminu, a w szczególności, gdy Klient:
– podał w trakcie rejestracji w sklepie internetowym dane niezgodne z prawdą, niedokładne lub nieaktualne, wprowadzające w błąd lub naruszające prawa osób trzecich,
– dopuścił się za pośrednictwem sklepu internetowego zachowań niezgodnych z przepisami prawa lub ogólnie przyjętymi zasadami współżycia społecznego, w szczególności naruszył dobre imię innych klientów sklepu internetowego lub Sprzedawcy. - Klient, który został pozbawiony prawa do korzystania ze sklepu internetowego może dokonać powtórnej rejestracji wyłącznie po uzyskaniu zgody Sprzedawcy.
- Sprzedawca może wypowiedzieć umowę o świadczenie usług drogą elektroniczną również w przypadkach:
a. nieprzestrzegania przez Klienta postanowień niniejszego Regulaminu;
b. naruszenia przez Klienta przy korzystaniu ze Sklepu Internetowego powszechnie obowiązujących przepisów prawa,
c. naruszenia przez Klienta przy korzystaniu ze Sklepu Internetowego praw osób trzecich, w tym ich dóbr osobistych lub zasad współżycia społecznego;
d. korzystania przez Klienta ze Sklepu internetowego w sposób zakłócający jego funkcjonowanie;
e. przesyłania lub umieszczania przez Klienta w ramach Sklepu internetowego niezamówionej informacji handlowej (spam). - Oświadczenie o wypowiedzeniu umowy o świadczenie usługi Konta Klienta przesyłane jest za pośrednictwem poczty elektronicznej na adres poczty elektronicznej (adres e-mail) aktualnie zarejestrowany w Sklepie internetowym.
- Wypowiedzenie umowy o świadczenie usługi drogą elektroniczną przez którąkolwiek ze stron skutkuje zablokowaniem i usunięciem Konta Klienta ze Sklepu Internetowego.
§3. Informacje o produktach
- Informacje o produktach dostępnych w asortymencie Sklepu Internetowego stanowią ofertę, w rozumieniu art. 66 kodeksu cywilnego.
- Sprzedawca zastrzega sobie prawo do dokonywania na bieżąco zmian w cenach produktów. Uprawnienie, o którym mowa w poprzednim zdaniu, nie ma wpływu na zamówienia złożone przed datą wejścia w życie zmiany ceny.
- Sprzedawca może przeprowadzać akcje promocyjne oraz wyprzedaże na odrębnie określonych zasadach.
- Kody rabatowe posiadają okres ważności, w czasie którego Klient może skorzystać z oferowanego rabatu. Kod rabatowy nie może być łączony z żadnym innym kodem rabatowym oraz innymi promocjami, chyba, że regulamin danej promocji stanowi inaczej. Po upływie daty ważności kodu rabatowego, skorzystanie z kodu rabatowego jest niemożliwe.
§ 4. Warunki składania i realizacji zamówień
- Klient może dokonać zakupu usługi znajdującej się w ofercie Sklepu internetowego przez złożenie Zamówienia. Wysłanie przez Klienta zamówienia stanowi oświadczenie woli zawarcia ze Sprzedawcą umowy sprzedaży na warunkach określonym w Regulaminie.
- Niezbędnym elementem procedury składania zamówienia jest zapoznanie się i zaakceptowanie przez Klienta niniejszego Regulaminu. Brak akceptacji przez Klienta niniejszego Regulaminu w toku procedury składania zamówienia uniemożliwia skorzystanie z możliwości nabycia usługi za pośrednictwem Sklepu internetowego.
- W celu złożenia zamówienia należy:
• zalogować się do Sklepu Internetowego lub skorzystać z możliwość złożenia zamówienia bez rejestracji;
• wybrać produkt/usługę będącą przedmiotem zamówienia, a następnie kliknąć przycisk „Do koszyka”, „Przejdź do kasy”;
• należy wpisać dane odbiorcy zamówienia, a także podać numer telefonu do kontaktu;
• wybrać formę płatności;
• zaakceptować regulamin oraz kliknąć przycisk „Kupuję i płacę”. - Informacja o całkowitej wartości zamówienia, która obejmuje cenę usługi, jest każdorazowo podawana na stronie internetowej Sklepu internetowego w trakcie składania zamówienia, w tym także bezpośrednio przed i w chwili zatwierdzenia i złożenia przez Klienta zamówienia. Są to całkowite koszty, które Klient zobowiązany jest zapłacić.
- Klient jest zobowiązany do zapłaty za złożone zamówienie.
- Po złożeniu zamówienia na adres poczty elektronicznej Klienta wskazany w koncie Klienta lub wskazany w procesie składania zamówienia dla zakupów bez rejestracji zostanie wysłane potwierdzenie zamówienia złożonego przez Klienta.
- Jeżeli realizacja zamówienia jest możliwa, na adres poczty elektronicznej Klienta wysłana zostanie wiadomość elektroniczna z potwierdzeniem przyjęcia zamówienia do realizacji.
- Z chwilą potwierdzenia przyjęcia zamówienia dochodzi pomiędzy Klientem a Sprzedawcą do zawarcia umowy. Potwierdzenie, udostępnienie, utrwalenie, zabezpieczenie treści zawartej umowy następuje przez przesłanie Klientowi wskazanej powyżej wiadomości elektronicznej z potwierdzeniem otrzymania zamówienia i przyjęcia zamówienia do realizacji.
- Klient powinien uiścić płatność za dokonane zakupy w ciągu 3 dni roboczych od otrzymania wiadomość elektronicznej z potwierdzeniem otrzymania zamówienia i przyjęcia zamówienia do realizacji. W przypadku braku zapłaty w powyższym czasie, zamówienie jest anulowane, a informacja o tym jest wysyłana do Klienta.
- W przypadku braku możliwości realizacji zamówienia Klienta z innych przyczyn, Sprzedawca poinformuje Klienta o zaistniałej sytuacji wysyłając wiadomość na wskazany przez Klienta adres e-mail lub przekaże informację drogą telefoniczną na numer wskazany przez Klienta. W takim przypadku zamówienie jest anulowane.
- Klient jest zobowiązany do podania prawidłowego i dokładnego adresu e-mail i danych kontaktowych. W przypadku podania przez Klienta błędnego danych kontaktowych, Sprzedawca nie ponosi odpowiedzialności za niedostarczenie lub opóźnienie w dostarczeniu przedmiotu zamówienia.
§5. Formy płatności
- Zamówienia złożone w Sklepie Internetowym powinny zostać opłacone z góry (przed odbiorem przedmiotu zamówienia/wykonaniem usługi) – opcja dostępna dla Klientów zarejestrowanych i niezarejestrowanych.
- Płatności z góry mogą być uiszczane: przelewem bankowym, tradycyjnym lub za pośrednictwem TPay lub PayPal.
- W przypadku płatności z góry, realizacja zamówienia rozpocznie się po otrzymaniu przez Sprzedawcę pełnej płatności lub – w wypadku płatności obsługiwanych przez Podmiot realizujący płatności – po potwierdzeniu przez taki podmiot poprawnego wykonania pełnej płatności.
§6. Realizacja zamówień
- W związku z realizacją zamówienia do Klienta wysyłana jest na podany adres e-mail komunikacja dotycząca bieżącego przebiegu składania i realizacji zamówienia (status zamówienia).
- W przypadku podjęcia indywidualnej współpracy dietetycznej (w tym jadłospisu, pakietów dietetycznych) po zaksięgowaniu płatności na koncie Sprzedawcy, Sprzedawca zobowiązuje się do wysłania na wskazany adres e-mail formularzy do wypełnienia, które są niezbędne do podjęcia współpracy.
- Klient jest zobowiązany do wypełnienia przesłanego wywiadu żywieniowo-zdrowotnego w sposób rzetelny i prawdziwy oraz każdorazowo informować o zmianach.
- Klient powinien poinformować Sprzedającego o wszelkich chorobach i dolegliwościach zdrowotnych. Przed przystąpieniem do korzystania z usług dietetyka Klient powinien ustalić z właściwym lekarzem, iż brak jest przeciwwskazań do stosowania diety.
- Klient jest świadomy, że ukrywanie istotnych dla dietoterapii informacji może mieć negatywny wpływ na jego stan zdrowia, za co Sprzedający nie ponosi odpowiedzialności.
- Klient jest świadomy, że przygotowany dla niego program żywieniowy przeznaczony jest wyłącznie na użytek własny oraz że dostarczone przez Sprzedającego zalecenia dotyczące zmiany trybu życia nie są jednoznaczne z gwarancją osiągnięcia celu wyznaczonego przez klienta. Jednocześnie Klient jest świadomy, że zaproponowany plan żywieniowy wymaga od niego pracy i zaangażowania.
- W przypadku udzielenia przez Klienta niepełnej lub nieprawdziwej informacji dotyczącej jego stanu zdrowia a także nie poinformowania o zmianie stanu zdrowia, Sprzedający nie ponosi odpowiedzialności za następstwa stosowania przez Klienta przygotowanego planu żywieniowego.
- Klient jest świadomy, że zgodnie z ustawą z dnia 4 lutego 1994 r. o prawie autorskim i prawach pokrewnych (tj. Dz. U. 2006r. Nr 90 poz. 631 z późn. zm.), wszelkie przekazane przez Sprzedającego materiały są chronione prawami autorskimi, a wszelkie ich rozpowszechnianie, kopiowanie oraz udostępnianie jest zabronione.
- Czas oczekiwania na indywidualny jadłospis oraz podjęcie indywidualnej współpracy to 14 dni od momentu dostarczenia przez Klienta wszystkich niezbędnych materiałów do podjęcia współpracy. Czas ten w wyjątkowych sytuacjach może się wydłużyć, o czym Sprzedający poinformuje niezwłocznie Kupującego.
- Współpraca dietetyczna obejmująca pakiet miesięczny z jadłospisem zostaje podjęta z chwilą wysłania jadłospisu przez Sprzedającego.
- W przypadku czasowych pakietów dietetycznych w celu ich przedłużenia należy złożyć kolejne zamówienie minimum 7 dni przed ukończeniem bieżącego pakietu, aby zachować ciągłość współpracy.
§7. Prawo odstąpienia od umowy
- Zgodnie z art. 27 ustawy z dnia 30 maja 2014 r. o prawach konsumenta (Dz. U. z 2017 r. poz. 683 z późn. zm.) Konsument, który zawarł umowę na odległość, może w terminie 14 dni odstąpić od tej umowy bez podawania jakiejkolwiek przyczyny i bez ponoszenia kosztów.
- Konsument może odstąpić od umowy informując Sprzedawcę o swojej decyzji o odstąpieniu od umowy w drodze jednoznacznego oświadczenia na przykład przez wysłanie pisma pocztą na adres: ul. Witosa 3/16, 42-224 Częstochowa, lub przesłanie tego oświadczenia za pośrednictwem poczty elektronicznej na adres: dietetyk.winiarek@gmail.com. Oświadczenie o odstąpieniu od umowy można złożyć korzystając z formularza odstąpienia od umowy, którego wzór stanowi załącznik nr 1 do niniejszego Regulaminu, jednak skorzystanie z formularza nie jest obligatoryjne.
- Do zachowania terminu do odstąpienia od umowy wystarczy wysłanie informacji dotyczącej wykonania przysługującego prawa odstąpienia od umowy przed upływem terminu do odstąpienia od umowy.
- W przypadku odstąpienia od umowy Sprzedawca niezwłocznie, nie później niż w terminie 14 dni od dnia otrzymania oświadczenia Konsumenta o odstąpieniu od umowy, zwróci Konsumentowi wszystkie otrzymane od niego płatności.
- Zwrot płatności zostanie dokonany przy użyciu takich samych sposobów płatności jakich użył Konsument, chyba że Konsument wyraźnie zgodził się na inny sposób zwrotu płatności.
- W przypadku spełnienia zamówionego świadczenia przez Sprzedawcę, Konsument utraci prawo odstąpienia od umowy.
- Prawo do odstąpienia od umowy zawartej na odległość nie przysługuje Konsumentowi w odniesieniu do Umowy, w której przedmiotem świadczenia jest plan dietetyczny zrealizowany w ramach opieki online oraz o świadczenie usług, jeżeli Sprzedawca wykonał w pełni usługę za wyraźną zgodą Konsumenta, który został poinformowany przez rozpoczęciem świadczenia, że po spełnieniu świadczenia przez Sprzedawcę utraci prawo odstąpienia od Umowy.
§8. Reklamacja
- Reklamacje dotyczące usługi Newsletter lub innych usług świadczonych drogą elektroniczną, w tym nieprawidłowości w działaniu Sklepu internetowego, można składać drogą e-mailową na adres dietetyk.winiarek@gmail.com.
- Sprzedawca rozpatrzy i ustosunkuje się do reklamacji niezwłocznie, nie później niż w terminie 14 dni od dnia złożenia reklamacji. O sposobie rozpatrzenia reklamacji Klient zostanie poinformowany zgodnie z danymi wskazanymi w zgłoszeniu reklamacji.
§9. Newsletter
- Klient może wyrazić zgodę na otrzymywanie Newslettera. Newsletter wysyłany jest wyłącznie do Klientów, którzy zamówili Newsletter poprzez zaznaczenie odpowiedniego pola w formularzu rejestracji lub formularzu zamówienia oraz wyrazili zgodę na otrzymywanie na podany adres poczty elektronicznej informacji handlowych w rozumieniu ustawy z dnia 18 lipca 2002 r. o świadczeniu usług drogą elektroniczną (tekst jednolity Dz. U. z 2017 r., poz. 1219 z późn. zm. ).
- W ramach usługi Newsletter, za pośrednictwem poczty elektronicznej, na podany przez Klienta adres poczty elektronicznej wysyłana jest informacja w formie e-mail. Newsletter zawiera w szczególności informacje o ofercie produktów, aktualnych promocjach oraz inne informacje o produktach oferowanych przez Sprzedawcę. Newsletter wysyłany jest nieodpłatnie.
- Klient może w każdej chwili bez podania przyczyny zmienić adres e-mail na który jest wysłany Newsletter, lub zrezygnować z otrzymywania Newslettera.
§10. Postanowienia końcowe
- Umowy zawierane za pośrednictwem Sklepu internetowego zawierane są w języku polskim.
- Sprzedawca dokłada wszelkich starań, by świadczone usługi w ramach Sklepu Internetowego były na najwyższym poziomie, jednakże nie wyklucza możliwości czasowego zawieszenia dostępności Sklepu Internetowego w przypadku konieczności przeprowadzenia konserwacji, przeglądu, wymiany sprzętu lub też w związku z koniecznością modernizacji lub rozbudowy Sklepu Internetowego.
- Sprzedawca zastrzega sobie prawo do dokonywania zmiany niniejszego Regulaminu z przyczyn prawnych lub organizacyjnych. O treści zmian Regulaminu każdy Klient zostanie powiadomiony przez umieszczenie informacji na stronie www.dietetykwiniarek.pl lub e-mailowo w przypadku Klientów, którzy założyli Konto Klienta w Sklepie internetowym.
- W przypadku dokonania zmiany niniejszego Regulaminu wszystkie umowy zawarte i zamówienia złożone przed datą wejścia w życie zmiany Regulaminu będą realizowane zgodnie z Regulaminem w brzmieniu obowiązującym w dniu zawarcia umowy i złożenia zamówienia przez Klienta.
- Regulamin podlega przepisom prawa powszechnie obowiązującego w Rzeczypospolitej Polskiej.
- Regulamin wchodzi w życie z dniem 15.03.2020 roku.
Zał. Nr. 1 do Regulaminu
Miejscowość, data
Imię i nazwisko
Adres zamieszkania
Dane sklepu – proszę wpisać
Oświadczenie o odstąpieniu od umowy zawartej poza lokalem przedsiębiorstwa
Niniejszym informuję o moim odstąpieniu od umowy sprzedaży następujących produktów/usług:
Numer zamówienia/ nazwy produktów:
Data zawarcia umowy:
Imię i nazwisko konsumenta:
Adres konsumenta:
Proszę o zwrot zapłaconej ceny na rachunek bankowy nr.
podpis Konsumenta